ibland är de svårt att vara stark och inte följa sitt hjärta!

Heeeeeej söndag! Gårdagen bestod av prommis, hundbus & prat med Sara och sen ett par timmars staketstängning. Mycket slit men jääklar va bra de blev, riktigt nöjd :) Åkte ut en sväng på kvällen, va väl inte jättekul men de funka vääl. Fick äckelpunka men de tog inte lång tid innan jag fick däcket bytt, vilka supersnälla pojkar de finns!

Idag har jag ridit en sväng på W, blev upp i skogen och ner klätterstigen. Sen har vi gjort staket runt huset så nu går dom utanför fönstret, myys. Kusinerna H & S har varit här så blev lite kaffe, kladdkaka & kortspel! Bästaste ♥ Nu ska jag och mamsen snart upp till hällefors på promenix sen lär jag nog plugga lite! Grattis också till kusin Sara som fyller idag! ♥ pösshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0