Tidsfördriv

Vad blir ditt namn baklänges? -  ecilA
Har du gjort en snöängel i år?
- Nej ;)

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? - över en natt
Platt eller lockigt hår? - Lockigt naturligt, men plattar alltid
Är du kär i någon? - Ja, de är jag.
Vad gör du när det regnar? - Ingenting speciellt, samma saker som när de inte regnar
Vad har du för startsida på internet? - facebook
Vem ringde du senast? - viking haha
Har du någon gång testat karate? - nej 
Vilken mobilringsignal? - nån dålig iPhone signal  
Minimorötter eller pommes frites? - pommes hah
Första sporten du gick på? - ridning
Vad längtar du efter mest just nu? - sommaren
När åt du senast en fiskbulle? - längeseeen
Vad drömde du inatt? - Drömde att jag skrev sms mer kommer jag inte ihåg.
Vilken tv-serie är bäst? - Desperate Housewives
Kan du gå ner i spagat? - haha nej förfan 
Vad åt du senast? - köttbullar brunsås potatis
Höga eller låga strumpor? - skönast med höga, men på sommarn blir de korta..
Vad är du mest rädd för i hela världen? - döden, fåglar och elaka människor
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? - om de står nått intressant
Röd, grön, blå eller gul mjölk? - grön eller röd :)
Vad har du för färg på ditt påslakan? - ett är grön prickigt & ett är grått med nå mönster på
Vad ska du döpa ditt / dina barn till? - Linus Wilma Kim
Sommar eller snö? - SOMMAR!
Är du mörkrädd? - Ruskigt mörkrädd
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar? - nee 
Riktig gran eller plastgran? - Riktig, såklart!
Godaste drickan till frukosten? - Mjölk eller juice
Vem kramade du senast? - Matilda tror jag
Älskar du att sjunga? - JA! fast de är ingen annan som älskar när jag sjunger ;)
Duscha eller bada? - bada
Kan du ditt mobilnr utantill? - ja
Har du tråkigt? - ska till skolan, så ja
Har du gråtit i skolan nån gång? - Jaaa ohja
Stockholm city, Metro eller .SE? -???
Hur tar du dig till skolan? - supertraktorn!
Har du någonsin sminkat dig som punkare? - nej haha  
Vad var det senaste som fick dig att skratta? - nått sms
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - ingen, vill alltid klara mig själv. men blir de riktigt illa så ringer jag alltid till hanna ♥
Vad skulle du behöva nu? - Lite kärlek
Vilken tid gick du upp idag? - typ nyss
Vad var det första du sa i morse? - ''Jaaaa jag ska gå upp''
Senaste personen som fick dig arg? - äcklet
Senaste låten du lyssnade på? - euphoria - loreen
Senaste personen du tänkte på? - pojken
Vilken parfym använder du? - Olika, mest adidas, DKNY & escada
Vilket schampoo använder du? - Sunsilk
Har du nånsin gråtit över en tjej? - Ja ?  
Dagens dryck? - ingenting hittills
Vad har du gjort idag? - ingenting typ, de här
Var det kul? - haha njaaa-
Vad är du allergisk mot? - nickel   
Var har du ont? - foten
Var du glad igår? - Nej
Vad ska du göra NU? - äta frulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0