Söndag

Hej på er, duktig jag är på att blogga.. ;) Får kortfatta helgen. I fredags när jag slutade så blev det en kort sväng med Wicher, sen skulle jag umgås med Hanna. Vi va hos J typ hela kvällen, kom hem alldeles för sent, va som en zombie typ ;) Vaknade alldeles för tidigt igår o gjorde ingenting på hela dagen typ... Runt 4 övningsledare jag upp till hfs och hämtade Hanna som fick följa med hem och rida. Sen åkte vi och hämtade pizza, fixade oss och sen på kvällen va vi ute å åkte tralle o träffade folk. :) Imorse när jag vaknade så drog jag igång och städade tvättstugan & köket, bytte lite handdukar och sen dammsög huset. Duktig! Sen tog jag & Wicher en sväng till paddocken, duktig kille, och nu har jag precis hämtat Porsche på månshöjda. Ska hoppa in i duschen nu senare ska jag umgås med E!! Äntligen :) pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0