Onsdag, tapeter & lunch med tjejerna

Hejni! Den här dagen har varit riktigt bra. Vaknade bredvid Jocke imorse, en bra start på dagen! Vi hämtade Viktor sen va vi iväg å kolla på tapeter. Jocke bestämde sig för ett par stycken åh de kommer bli kalasbra!

Jag åkte till DG's o lunchade med tjejerna. En massa massa tjejsnack blev de å de va riktigt välbehövligt! Blev en hel del skratt å tok också.

Nu sitter jag och tittar på när spisen kokar potatis. Jag vet inte riktigt hur man gör men de blir nog bra de här. Ikväll måste jag lägga mig tidigt eftersom de är skola imorn, inte direkt jättetaggad men man måste se saker å ting positivt! Puss å hej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0