Mitt år 2011

Har hänt en del saker under 2011, både bra & dåliga. Dett år var mycket bättre än 2010, jag tror att åren bara blir bättre och bättre. Älskar att bli äldre och mognare. Tänkte göra en liten sumering av året. Kommer inte ihåg så mycket men får kolla lite i bloggarkivet.

Januari:
Var olyckligt kär. Umgicks mycket med Emelie. Var blond. Träffade Jay Smith. Tränade mycket, både zumba & gym. Red inte så mycket. Shoppade alldeles för mycket. Fick hem en liten hundbebis, Lewis. Hur söt o go som helst, vilket han inte är nu!!!! Var mycket i kyrkan p.g.a. konfirmering. Fick en bibel.




Februari:
Tränade mycket, hade tjejkväll, åkte till USA på prao. Hade riktigt kul där nere och fick träffa så underbart folk! Red varenda dag på olika hästar och jag & Emelie hade superroligt. Årets upplevelse. Fick en iPhone.






Mars:
Var jättelycklig. ''Påbörjade'' ett ''ragg'', vilket höll på nästan hela året. Tränade fortfarande. Snön började smälta så drog igång med ridningen här hemma igen. Började träna Horsemanship för Pia Larsson.

April:
Påsk, jag och flickorna körde 3-dagars. Jobbigt. Datorn kraschade och 15 000 bilder försvann, fick tillbaka dom. Började träna för Susanne Åberg igen. Snön smälte och jag umgicks jättemycket med Hanna & Matilda. Vi va ute mycket och partajade, åt pizza, glass osv. Va ute o åkte bil väldigt mycket med olika flickor & pojkar. Mamma fyllde 45. Drog till västerås på konfirmandträff, men ca 1200 andra konfirmander. Hade sjukt roligt!! Umgicks mycket med Patric också.

Maj:
Fick hem en king cab som skulle bli en traktor. Va ute o busåkte lite men sen sålde vi skiten. Va ute väldigt mycket med tjejerna i vårvärmen (kylan??). Blev mycket party. Hade inte så mycket inlägg från maj månad, men i de få jag skrev så handla de bara om fester så måste ha varit så ;)



Juni:
Oj, här hände det mycket. Skolavslutning, fyllde 15, midsommar, kollade på studenten. Massa sol och bad. Hade verkligen jätteroligt. Blev många dagar vid stranden och många sena kvällar med vänner.



Juli:
Hände en massa här också, var till Stockholm & Motala med familjen Stenberg/Sandberg. Konfirmationsresa till England. Gick väldigt mycket framåt med Wicher. 7/7 var det ett år sen vi tog bort Texas.










Augusti:
Konfirmerade mig, red en massa. Badade hur mycket som helst. Umgicks dag och natt med Hanna. Fick hem min fina 740. Började 9an.

 

September:
Drog till Spanien med världens bästa gäng. Hade otroligt roligt!!  Klarade AM-kortet. Var på gymnasiemässa. Hamnade i en typisk ''tonårsromans''. Marken i Hällefors. ´

Oktober:
Bestod av 2 veckors prao på mer el & Stålmöbler AB. Hade askalaskul! och 1 veckas lov. Sen hände de inte så mycket mer tror jag. Blev mörkhårig.

image description

November:
Hände inte speciellt mycket. Va mest pluggande. På helgerna va jag & Hanna ute o gled o supertraktorn. Wicher fick sin första behandling av equiterapeuten. Va in till Örebro ett dygn o hälsade på bästis när hon praoade. Började om en hel del på nytt, lämnade mycket saker bakom mig, t.ex. en förälskelse.

December:
Gick alldeles för fort. Blev tillsammans med världens bästa pojke, och har spenderat all ledig tid med honom. Julen var helt underbar och så även nyår.

image description

Kommentarer
Postat av: EmelieMill

åhh, vad jag vart och sakna våran tid där tillsammans, speciellt när man såg alla bilder! ♥

2012-01-06 @ 14:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0