List

Eftersom jag inte har nått roligt å skriva så lägger jag upp lite listor istället. Välj själv om du vill läsa eller inte! 



VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen
Vem fick du senaste sms av? Hannaaa
Vem tänker du på nu? Ingen
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Hos vem var du senast? Ööh, hos jocke tror jag :)  
Vem önskar du var med dig nu? Helst av allt skulle jag vilja ha alla dom närmsta tjejorna här!
Vem är din favoritsläkting? Pass!!



VAR

Var är din mobiltelefon? Cirkus två centimeter från mig
Var handlar du mest? ICA?
Var fick du tag på tröjan du har på dig? One Piecen fick jag tag på på deras sida.
Var åkte du senast bil? Åkte traktor hem idag. Men bilbil vet jag inte när jag åkte sist. Typ i torsdags kanske? Med mamma hem från skolisch!



VAD

Vad åt du senast? Tomatoeeeeeeees!
Vad drack du senast? Mjölk!
Vad är det för färg på dina byxor? Gråa.
Vad är den närmaste saken som är blå? Lite rosetter
Vad har du på fötterna? Strumpor?
Vad är din favorit färg? Gröna
Vilken film såg du senast? Kim Novak badade aldrig i genesarets sjö
Vad hör du just nu? Musik



HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng?
 Jaa
Hånglat på en bio? Nej, de tror jag inte, då missar man ju filmen!
Hånglat i skogen? Jaaa hahah
Tyckt att din kusin är het? Jag har bara heta kusiner!
Sovit naken?  Vem har inte ?
Kört över hastighetengränsen? Jaa, gangster ju!
Målat om ditt rum? Tapet! Eller ja, inte jag som gjort de.
Dansat framför en spegel? När jag tänker efter så gör jag nog de ganska ofta haha
Fått hicka? När jag väl får hicka så är de typ 7 ggr på en dag
Dumpat någon? Ja.
Stulit pengar från en kompis? Nej
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Haha ja
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Jaaa, fast när jag tänker tillbaka så är de nog bara tur att dom inte hade nå känslor för mig. hahah
Hånglat med en främling? Nepp :)
Älskar eller saknar någon nu? De gör jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0