120104

Igår när jag vaknade så fixade jag stallet, tog en dusch sen åkte jag upp till Hanni. Vi satte oss med en varsin kopp te och pratade. Så himla himla skönt! Längesen vi hade riktigt tjejsnack. Love u!

Jocke hämtade mig o vi åkte till Örebro med Rebecca & Niclas. Sprang runt i alla affärer med sängar och soffor som fanns (kändes de som iallafall haha). Till slut hittade hjärtat en säng och en soffa, blev riktigt bra faktiskt! Sov i hällefors inatt och idag har vi inte gjort nått speciellt. När jag kom hem runt tre så tog jag mig en tur på Wicher och sen åkte jag till moster å åt sjukt god tårta eftersom Christer fyller idag.

Nu har jag precis plockat iordning lite i rummet och rensat bland alla kläder. Ska fortsätta med de sen ska jag fortsätta på inlägget om 2011. Tar en jävla tid!


fina killen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0