lördag 120204

Igår va jag och shoppade med mammsen! Blev lite underkläder & smink. Perfect. Åkte nästan direkt till Eva där de bjöds på tacos och fruktsallad med gamla (världens bästa!!!) stallgänget. Vi fick pyssla lite och göra egna smycken också. Va lite svårt men riktigt kul! Gjorde ett par änglaörhängen och ett armband. Blev faktiskt ganska nöjd, dom andra gjorde också jättefina saker :) Efter de tog jag supertrallen upp till hällefors, fick med mig rasmus så va vi med resten av pojkarna som försökte få igång på bennys lada. Gick inte alls haha. Fick mest stå ute i kylan så vi va som isbitar allihopa! Tinade upp med en varsin kopp te hemma hos Benny, satt mest och pratade på som vanligt, så jäkla kul att umgås med domdär pojkarna!!

Nu snart ska jag ut i stallet, fast först ska jag städa rummet. Jobbigt när man drar upp persiennen och ser allt damm överallt ;) Har hängt ut täckena också, hoppas dom vädrar ordentligt, är ju trots allt -20 ;) Kanske ut på isen en sväng senare, och sen sova hos pojken, saknar ihjäl mig!! 

 nej dammsuga lite kanske! pusss

liten blond

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0