orkaa!!

Varit vaken sen sex, typ klar och klockan är sju.. behöver inte åka förens åtta, orka!

Sån där jobbig dag i skolan idag också. Uuuäh! I eftermiddag måste jag plugga lite, svenskauppsats i nationella imorgon.. Jävlar vad jag ska skriva!!! Ganska grym vecka, nationella två dagar och så drar jag & Hanna till örebro på fredag så då är vi lediga!! Wooho.

Blir bara sjukare och sjukare.. Dessutom så kunde inte mongosarna hålla sig på banan igår heller, utan åkte utanför å öppnade fönstrena. Lite blött o kallt när hela baksätet va fullt med snö! Va inte de bästa sättet å bota en förkylning på iallafall..

Kom precis på en grej också.. Va jobbigt de är när man inte kan ta reda på ''fakta'' innan man dömer folk! Är sån själv och de är skitjobbigt. Blir oftast en hel del massa känslor inblandade också, & de tar en jävla massa energi. Jag hakar upp mig på saker och tror alltid de värsta. Måste ändra mig.

Haha fan vilket rörigt inlägg! Sorrysorry!

Snart vår.... = Ljusare hår


Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Haha, ja sen Alice ;p Han måste få dom först :D:D:D haha

2012-02-08 @ 07:44:30
URL: http://saruupullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0