never mind i find someone like you

Har hänt en hel del massa dom senaste dagarna, både bra o dåliga saker hehe.

I torsdags så va de några från etiopien i skolan så hela förmiddagen så va de flesta i klassen i hemkunskapssalen och lagade etiopisk mat. Blev faktiskt gott, en del saker iaf :) Slutade halv tolv, åkte hem en sväng å sådär. Sen åkte jag upp till Hanna och Emma, sprang i kring i hällefors stora utbud av affärer, sen solade vi lite, skönt. Jag och Hanna åkte upp till Ida på en kaffe o snackade lite skit. Sen träffade vi andra Hanna och sen skriver jag inge mer om den kvällen!

I fredags åkte jag och Hanna in till WUC med andra Hanna. Fick va med i en klass som går handel och de va riktigt bra faktiskt. Sen åkte alla tre ut till marieberg. Hade askul med mongosarna! När jag kom hem så blev de snabbfix och sen upp till hällefors för lite hockey. Fullt drag på både plan och läktaren så de va riktigt kul!! Efter de drog jag och Hanna till Nicole och Matilda. Snackade skit och åt glass, sen åkte vi upp till Dennis några timmar sen åkte jag hemåååt.

Idag har jag inte gjort allt för mycket, slängt i mig lite frulle, skummat igenom h&r o skickat en beställning te hööks. Nu ska jag plocka lite sen ta en promenad med wicher sen ut på isen, de ryktas om att de kommer en jävla hög folk!


puss hjärtisstjärtis


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, det är mysigt.. De är skit söta.. Våran var ju kissebebis när vi hämtade henne :D MEN "få" egna är inte lika sött ;)

2012-02-20 @ 15:02:59
URL: http://saruupullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0