trött och grinig

Hur gammal är du? - 15
Är du nöjd med dig själv? - 50/50 ungefär
Din hårfärg? - ljusbrunt o slingor typ
Ögonfärg? - blå
Har du några syskon? - yesbox
Är dina föräldrar skilda? - nej
Är du osams med någon i din familj just nu? - nej
Är du yngst, mellanbarn eller äldst? - äldst och mellanbarn haha
Vill du ha syskon? - inga mer!
Vad vill du heta? - alice  
Hur lång är du? - 174 cm
Hur mycket väger du? - vet ej
Hur är du som person? - väldigt framåt och ärlig, ibland lite för ärlig och lite för uppspelt. det har oftast med omgivningen att göra, beror på vilka människor jag umgås med
Gör dig glad? - kärleken, vänner o familj o sånt där. wicher & mirac gör mig glad.
Gör dig ledsen? - när folk man tycker fruktansvärt mycket om beter sig som idioter. och när folk jag bryr mig om är ledsna så blir jag ledsen.
Vad vill du ändra med ditt utseende? - allt från midjan och neråt. längre hår skulle inte heller vara fel
Vad är viktigast, insidan eller utsidan? - självklart insidan.
Vilken är din naturliga hårfärg? - knallblont.

Har du en pojkvän? - nej
Är du kär? - tror faktiskt inte de :)
Blir du lätt kär? - beror på om de är rätt person
Vem var din första kärlek? - Jocke var min första riktiga kärlek
Hur många riktiga förhållanden har du haft? - ett
Vill du ha barn? - ja ohja :)
Hur var din första kyss? - väldigt förbjuden men fruktansvärt mysig!
Vem kysste du senast? - J
Ringer du hellre än smsar? - Ja de tror jag
Vem vet mest om dig? - Hanna, Hanna, Matilda och mamma.
Vem av dina vänner berättar du allt för? - Hanna & Matilda
Litar du på alla dina vänner? - ja absolut
Vem festar du helst med? - partypinglorna :*
Vem vill du träffa nu? - Morfar!
Har du många ovänner? - finns haters :)
Har du mer killkompisar är tjejkompisar? - jaa :)

Gillar du ditt liv så som det är? - Ja nu börjar de på o bli bättreeee! :)
Hur många gånger har du flyttat? - 0
Vilken är den bästa konserten du varit på? - vet inte faktiskt
Är det nåt du absolut inte äter? - lever! uääääk
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? - nej ;)
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? - ja, stör mig nå grymt på felstavningar och särskrivningar!
Sover du på sida, mage eller rygg? - ligger aldrig still haha
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - ja faktiskt
Brukar du tänka innan du talar? - har börjat göra de, blir inte så bra annars!
Tror du andra tycker illa om dig? - somsagt finns haters
Har du varit i slagsmål någon gång? - ja haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0