hur en kille ska vara för mig

Försöker mig på en lista, IGEN. Vad är de, tredje gången? Haha, får se hur långt jag kommer nu då.. ;)

Dag 1 - Hur ska en kille vara för dig?
Dag 2 - Dig och dina vänner i bild
Dag 3 - Mina syskon
Dag 4 - Min favorit i garderoben
Dag 5 - En bild från förre året och en från idag
Dag 6 - Det här får mig att må bättre
Dag 7 - Det här saknar jag
Dag 8 - Vilka bloggar läser du
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Något du ångrar
Dag 11 - Saker du stör dig på
Dag 12 - 5 saker jag vill göra innan jag dör
Dag 13 - Hur är din bästa vän
Dag 14 - Hur min sommar ska vara

Hur en kille ska vara för mig.

Svårt de där, men något jag värdesätter högt är humorn. Vi ska kunna skratta och ha kul åt samma saker. Det är en självklarhet att jag ska kunna lita på honom. Jag är en sån som gärna vill ta övertaget och bestämma, så de är ju bra om han har lite stake i sig och visar vart skåpet ska stå haha. Ingen mes! Han ska vara trygg och inte barnslig. De ska inte vara nå massa gnäll o tjat hela tiden haha.

Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0