har absolut inget intressant att skriva om, sååå

Jag har insett att min senaste kyss var betydelsefull! grymt bra
Jag lyssnar på right now; takida & nickelback
Jag pratar jämt å ständigt
Jag tycker om myyskvällar
Min första kyss var så jävla förbjuden haha!
Jag avskyr när folk hittar på massa shit 
När jag dör så vill jag återuppstå 
Det bästa med läsk är att det är gött?
Jag älskar sommarlovet man kan vara vaken hela nätterna, umgås med fint folk, bada, sola, ha grillkvällar, ha lite kläder, festa
Sex före äktenskapet är väl upp till var å en 
Mitt täcke är jävligt bra.
Jag är förälskad i en gooing
Jag kommer alltid minnas morfar, världens bästa.
Sist jag grät var för att jag saknar min viting ♥
Min mobiltelefon är värdefull
Det viktigaste hos en kille är att han är sig själv
Innan jag går och lägger mig så sätter jag på tvn, borstar tänderna och släcker. spelar lite wordfeud hehehhehe 
Just nu tänker jag lägga mig framför tvn.


lite sommar tacKK!Kk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0