100/320 frågor


1. Vem är du? alice hoppas jag
2. Attityd: uttråkad, om de är en attityd, är de?
3. Ålder: 15
4. E-post: [email protected]
5. Hemsida: har ingen.
6. Du kommer från: en annan planet
7. Du bor: bovik. Woho typ
8. Ekonomi: mamma o pappas bankkort
9. Civilstatus: singular
10. Stjärntecken: tvilling
11. Mac eller PC? Pc
12. 1024*768 eller 800*600? ??
13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? explorer
14. Din bästa egenskap: oj, jag säger oftast vad jag tycker och är väldigt framåt, inge blyg
15. Din sämsta egenskap: ibland säger jag exakt vad jag tycker o de kan ju tyvärr såra människor
16. Husdjur: hund, katt x 2 häst x 2
17. Familj: mamma pappa och bror
18. Kroppsdel du har mest nytta av: handen antar jag. Haha
19. Kroppsdel du tycker bäst om: mage armar rumpa
20. Jag sover: för lite
21. Djur jag är lik: inget hoppas jag
22. Tror du på något? Mig själv
23. Frisyr: mellanlångt brunt i olika nyanser och alldeles för mycket utväxt
24. Hårfärg: men skrev ju de
25. Ögonfärg: blue
26. Längd: 174 cm
27. Vikt: väger mig aldrig
28. Skostorlek: 39
29. Gillar: de mesta
30. Ogillar: folk som behandlar olika människor olika. Alla är lika mycket värda, punkt o slut!!!
31. Favoritmat: kyckling & wok
32. Favoritglass: b&j
33. Favoritdessert: pannacotta
34. Favoritpizza: olika varje gång
35. Favoritdryck: iste, mango eller persika
36. Gillar du godis? Skoja inte
37. Isåfall vilken sort? Allt
38. Favoritdrink: dricker de mesta ;).
39. Favoritfilm: alla filmer man kan grina till. Helst kärleksfilmer
40. Favoritdag: lördag, måndag
41. Favoritklädesplagg: jumpsuit!
42. Favoritbok: älskar dramatiska kärleksböcker!
43. Musiksmak: grym
44. Favoritdoft: finns Inge bättre än killar som luktar gott!
45. Favoritblomma: oj.. Vet inte
46. Öl eller vin? Vin
47. Liknar du en kändis? Haha nej
48. Senast köpta skiva: köper inte skivor
49. Senast film på bio: jag saknar dig, gringrin!!
50. Bästa låten i världen: someone new
51. Senast lästa bok: ondskan
52. Favoritförfattare: vet ej
53. Skriver du dagbok? Nä
54. Bästa årstiden: sommar
55. Älsklingsfärg: grön
56. Skulle aldrig ta på dig: finns en hel del. Vet inte riktigt
57. Vad ville du bli när du var liten? Vet inte
58. Blev du det? Böh
59. Brinner för: livet!
60. Sportbil eller familjebil? familjebil
61. Katt eller hund? Katt
62. Har du nån vana? Öppna kylskåpet varje gång jag går förbi
63. Fobier? livrädd för döden och spöken. Men allra största fobin är FÅGLAR!!!
64. Deppig eller glad? glad
65. Politiskt insatt? Nääää
66. Värdesätter du ärlighet? Ohja, det är bland det viktigaste i livet
67. Brukar du dra "vita lögner"? sällan
68. Är det okej med vita lögner? Beror lite på
69. Känner du en mytoman? Finns överallt
70. Har du pojkvän/flickvän? Nej de tror jag inte
71. Är du kär? Denna jävla fråga! Vet inte, men ja de kan man väl säga att jag är
72. Hur tidigt stiger du upp? vardagar: runt 6 , helger varierar
73. Är det bra eller dåligt? Dåligt
74. Vem/vilka vet mest om dig? Hanna
75. Gillar du att slåss? ja haha
76. Vad har du på dig just nu? För stor tshirt, trosor & bh
77. Ikväll ska du: oru
78. När var du senast riktigt full? Längesen!
79. Har du snott något under ditt liv? nejdå
80. Hur många handväskor äger du? För många
81. Hur många bilar har du/ din familj: 3 med trallen
82. Hur många biologiska syskon har du? Två
83. Hur många halv syskon har du? Ett
84. Hur många timmar sover du per natt? Inte tillräckligt många
85. Vem är snyggast i världen? finns för många
86. Vad är du allergisk mot? Nickel
87. Ska du duscha idag? Ja, fräschigt
88. Vad är det för veckodag? Lördag
89. Vad är det för datum idag? 26/11 2011
90. Vad gör du nästa år? Börjar gymnasiet och flyttar o sådär
91. Målar du naglarna? ibland
92. Vad luktar det hos dig just nu? Gott
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? landet
94. Har du utländska föräldrar? En
95. Gillar du att laga mat? Ja
96. Märkeskläder eller secondhand? Både &
97. Hur många par skor har du? För många
98. Är du sexuellt frustrerad? Haha nej
99. Vem är snällast just nu? Jag såklart
100. Var har du ont? Ryggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0