hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå

Hellluu.. Nu har vi äntligen fått nya datorn o jag är nöjd! Har även fått ur alla gamla bilder ur gamla datorn, över 7000 stycken. Känslan att stå med 7000 bilder i ett usb som man tror har försvunnit för alltid är underbar!!

Ungefär en vecka sen jag bloggade, förlåt för de. Har haft jättemycket i skolan och med Wicher så har lagt bloggen lite åt sidan. Det har verkligen gett resultat, det går jättebra i skolan och det går super med Wicher!

Nu i helgen har jag haft myskväll med mina flickor. Tänkte att vi skulle vara hemma hela kvällen men som vanligt så kom vi på att vi ville partaja.. Freddan kom o hämta oss i ghn så åkte vi hem till hanni och bytte om och fixade oss på typ 10 minuter, rekord! Va hemma i ghn hos matilda igen nån gång runt 2, satte på en film o somnade direkt haha. Igår tog jag det lugnt och idag har jag tvättat hela glasaltanen, ridit, fotat blommor åt farmor, solat, städat osv. Nu ska jag bara vänta på mamma å sen skjutsar hon mig till hällefors så sover jag där inatt! Hörs, ta hand om er♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0