sunday

Hejdär, har haft en underbar helg!

I fredags var jag med matilda en sväng på kvällen o sen tog jag det lugnt och så.

Igår var jag till ridhuset med Anna och Ida. Hälsade på Susanne och tittade när Frida och Emelie red. Hoppade av i hällefors och gick på a-lagets innebandymatch med Patric, illa bara att dom förlorade ;) Hem o duschade o så, tillbaka till Hanna o så åkte vi med Pontus och Sebben, skjutsa lite folk o sen till karlskoga en sväng på kvällen, trevligt värre. Hem till Hanni o somnade nästan direkt, myspys hihi.

Vakna imorse o åkte hem efter frukosten, red med Ida, Annie och Emma. Wicher va så himla duktig, älskade häst. Sen va jag iväg å kolla på flickornas innebandymatch. Va med Hanni efter, gick o käka sallad på Viking, mums. Tillbaka till henne o myste lite o nu har jag precis kommit hem o kollat på Solsidan. Nu ska jag plocka iordning i rummet sen sova, är sjukt trött.

thii


glada tjejer



tofs-sebben

söto

gott


Kommentarer
Postat av: Söt - Hanna ;)

Asså Alice :( Dem där bilderna är inte okey, bara den på Sebben & din kyckling tallrik! :D hoho.

Men jag älskar dej väldigt mycket för det ska du veta, min lilla söta prinsessa! :* Vi måste verkligen göra om det, SNAAART!!! ♥

2011-03-20 @ 21:51:26
URL: http://hannnasandberg.blogg.se/
Postat av: rebecca

det är väl trevligt att nåns helg har varit bra då :)

2011-03-20 @ 22:36:50
URL: http://bleeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0