låt mig höra kärlekens tunga, säg att du älskar mig

Okej, kanske ska ta tag lite i bloggen nu! Blir ett snabbt inlägg nu o sen kör vi på! Har ju varit på prao i usa i tre veckor nu, ni som är intresserade, tryck HÄR.
Första skoldagen idag på ca tre veckor. Skönt o komma tillbaka igen, men alla läxor o prov är jag inte så imponerad över.. Hem o städade lite, åkte till filipstad med P en snabbis och sen till stallet. Sov bara 2 timmar inatt så är sjukt äckligt trött. Ska faktiskt lägga mig i sängen o dra på solsidan nu. Sov gott alla!
vackra chicago

Kommentarer
Postat av: sanna pohlmann

jo jag har gjort de, men går inte att få reda på vem de är :/

2011-03-15 @ 22:15:31
URL: http://sannnniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0