sun

Världens grymmaste bloggerska säger hej! Eller?

Har haft mycket bättre saker för mig än att blogga, smällar en får ta! Förra veckan så kollade jag på dom finafina studenterna, så himla roligt!

Onsdagen va jag med olivia och sofia. Vi va en stund på örjansgårn o träffa folk.
Torsdag så va jag hanna, olivia och sofia ute bara, träffa massa olika trevliga people. Träffade jocke en stund o senare träffade jag jimmy, sebben o anton så va med dom en stund med.
Fredag så sov jag och Hanni ute i deras stuga med Carola, Oliver och en kompis till Oliver. Väldigt trevligt och mysigt. Fixade första doppet också!
Lördag red jag lektion på Wicher, världens bästa. Både S och ja tyckte att de va bästa lektionen hitills så jag var jättenöjd! Sen så va jag, Matilda och Hanna med Jocke och åkte runt lite! Tog en sväng till filipstad för o kolla på pojkarna som skruvade.
Söndag så var jag hemma och storstädade o bara tog de lugnt.
Igår va jag uppe tidigt för att åka till Sången o titta på folkrace. Va väldigt trevligt, särskilt när man känner en del som kör. Efter de drog jag, Hanna, Runken o Jonas till storsand o badade! Va grymt skönt i vattnet, även fast pussy-pojkarna va lite fega haha.

Idag ska jag iväg till storsand med klassen. Hoppas att de är sol hela dagen! Blir väl lite lekar o bad o sådär! Trevligt! Får väl se om när jag bloggar nästa gång, kanske blir i Juli eller nått!;)

Grattis även till två av mina favoriter som fyller 19 och 40 idag, Jocke och Carola! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0