det är okej att spåra ur och rensa huvudet på moln

Dagarna bara rullar på och mitt blogghumör är inte på topp - skolan går före. Dagarna bara flyger förbi, och snart flyger jag och Emelie över till USA. Nu är det ca bara en månad kvar. Ska bli så underbart o komma ifrån skolan och hällefors i tre veckor. Har fortfarande lite ångest över Wicher men är övertygad att han kommer leva livet här hemma med Ida och mamma;) På ridfronten så går det inte så mycket framåt. Svårt att rida på det här underlaget, paddocken är inte ridbar och det är isgata på vägarna.. När man inte kan rida utan sällskap är det ju ännu svårare också.
Annars så är det lugnt, har slutat träna innebandy (för längesen iofs..) men ska köpa gymkort o börja gymma istället. Imorn ska mitt slitna hår klippas och färga utväxt och på fredag hämtar vi en hundbebis i kd!
Nej de är bäst jag fixar mig o drar till skolan! See ya
favorit ♥
Sam Tsui – If I Die Young (originally performed by The Band Perry)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! nu är dom två vinnarna av dagens blogg utsed :D Kolla in hit om det var du som vann: http://majuss.se/2011/january/dagens-blogg-tisdag.html#comment

Om du inte vann får du en ny chans redan NU! Lycka till stora kramar /// Majuss!

2011-01-25 @ 15:51:00
Postat av: c a r r o

För mig är det helt tvärtom :( Verkar som stall och bloggning osv verkligen tvingas att gå före skolan haha. Men försöker ta tag i det! ;)

2011-01-25 @ 21:06:46
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0