Dag 06 - Min dag

Eftersom jag började det här inlägget i Fredags så är de här alltså vad jag gjorde då.
Börja med att jag inte gjorde ett skit på förmiddagen. Sen kom mamma hem å då åkte vi till Örebro för o handla lite. Blev ett par jeans, en tröja (som va för liten iofs...), ett träns, o så lite småskit.
Sen runt sex så kommer ett par av de som va med Idol 2010 (Jay, Geir, Elin & Sassa). Visste inte först att dom skulle vara där o uppträda/signera men de va helt klart värt de att stå där två timmar. Fick träffa alla och dom var sjuukt goa hela högen. Höjdpunkten var ju såklart Jay, som jag tyckt om genom hela hans ''idolkarriär''.
Bilderna kommer från Sofias fb, men jag har tagit typ alla.
Me & Jay Smith! Fatta lyckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0