beach 2011 - brun & smal

know that no matter how many knives we put in each other's backs
That we'll have each other's backs, 'cause we're that lucky
idag har jag tränat zumba! fyfan va kul de var, men har sjuukt dålig koordination men de ska väl fixa sig efter ett par gånger;) gymmade även lite med tjejerna, va svårt o komma igång men de ska väl också ordna sig. jag fixade ett allkort så man kan träna lite ''när man vill''.. nu jävlar blir de beach 2011;)
imorgon blir de iväg med N till örebro för o vara handhållare vid navelpiercing!
bjuder på en söt bild på änton och mirac från sommarn 2009 & en speciell hälsning till anton him self;
HEJ ANTON

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, jag kommer inte ihåg vad hemsidan heter som jag checkade mitt BMI, men gå in på google & sök på "bmi", för där sökte jag, hittade en massa sidor:)!

2011-01-29 @ 18:27:27
URL: http://annalinneamadsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0