tråkigt

BRUKAR DU KOMMA I TID:
nej haha 

HAR DU BRA KONDITION:
sprang ett par meter idag, döden


NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
igår, inte överseriöst


HUR KÄNNER DU DIG NU:
braaa


KAN DU LAGA MAT:
nudlar. och köttfärssås. så kan jag numret till pizzerian 


BLIR DU BRA PÅ KORT:
nej


NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
oj. låtsasgrinade lite igår för att jag va trött å grinig


VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET: 
som fan


HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
förutom tröttheten, ja


DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
juice


ÄR DU NYTTIG:
NEJ


HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
sömmerjöbb


ÄR DU BLYG:
verkligen inte


VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
10:37


VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
för längesen för att minnas


VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
spelar inte sa jaa


HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
beror på va dä ä


HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
nepp


JAG SOVER:
för lite


VAD SA DU SENAST?
du är ju störd


VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
folkracefestival höhö


VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
en städerska å lite pengaar

HAR DU SNYGGA SKOR:
frutansvärt snygga på mig nu! synd att jag inte kan gå i dom och att dom gör ont


VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
vet inte.. vad är klockan kanske


HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
ja


HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
jockis


HAR DU KÖRKORT:
nejj


ÄR DU ENSAM NU:
ja :(


VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
nyår 


image description
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0