2012

När jag skriver nästa inlägg kommer det antagligen vara 2012, ballt.

Handlades inte överdrivet mycket igår, ändå rände jag över tusen spänn. Fick med mig lite smårask hem iallafall.

Igår kväll va jag, jockis, hanna & emil ute o gled lite i jockis nya bil, coola som få! Idag har vi inte gjort mycket alls, när vi vaknade så åkte vi upp till honom och åt frukost o myste lite. Åkte hem sen fixade stallet och nu har jag nästan precis fixat klart mig och väntar på hjärtat. När han har hämtat mig så åker vi till Anna och Anders för lite nyårsfirande med mat och riktigt bra folk :)

GOTT NYTT ÅR HÖRRNI! :)


Kommentarer
Postat av: Zeinab

Hej, allt bra?

Jag har just nu en tävling i min blogg var gärna med här: http://alwaysinpink.myshowroom.se/tavling-vinn-en-valfri-vara/



Om du inte vill vara med så kan du kanske kommentera en liten kommentar i min blogg.

2012-01-01 @ 22:33:24
URL: http://alwaysinpink.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0