someone like u

Hej på er, har haft en hel del att göra dom sista dagarna nu så har inte blivit så bra uppdatering!

I lördags fyllde ju lillebror år så då hade vi lite kalasering. Sofia fotade mig och Hanna, och vi är faktiskt riktigt nöjda med resultatet! På kvällen skulle vi ut men de va sjukt tråkigt så vi köpte chips å dip så åkte vi hem å drog på en film! Mys!

På söndagen va de äntligen konfirmation! Förutom att de tog lång tid så va alla riktigt fina och allt gick som det skulle. Hela släkten va här och jag fick massa fina presenter. På kvällen hade jag och Hanna deras hus för oss själva så vi laddade upp med chips, skruvar, dip och loka vatten och myste järnet. Jocke kom o myste lite också vilket va tur för honom eftersom jag inte träffat honom på jättejättelänge.

Igår vaknade vi sent åt frukost osv sen åkte vi hem till mig. Jag tog en barbacka sväng med Ida medans Hanna satt här hemma. Inatt har jag suttit uppe hela tiden. Stackars bästis hade jätteont i magen o sådär så fick ta hand om henne. Inte mig emot, men gör ont i mig att se henne må dåligt! Sen kom lillebror också som hade blött näsblod när han sov så hela han va blodig och stackarn va helt förtvivlad. Usch..

Idag vet jag inte va vi hitter på, de får vi se! PUSS








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0