pusssssssssen

Blev sugen på att börja blogga lite igen (nu blir nog bästisen glad). Men orkar inte skriva punktligt om vad jag gör om dagarna för de är bara tråkigt. Så kör en ny liten sån där grej. Ska försöka fixa till en liten lätt header också :) o förövrigt för er som inte hört av mig på länge och undrar, livet leker och jag mår priiiimabra! hejåpuss

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 - En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 - Min favorit årstid & varför.
Dag 4 - Någonting jag vill ha mer än något annat just nu.
Dag 5 - Typ av alla killar jag faller för.

Dag 6 - En dålig vana jag önskar jag inte hade.
Dag 7 - En bild på mig för 1 år sedan.
Dag 8 - En bild på mig idag & vad jag hade på mig.
Dag 9 - Det här får mig att må bättre.
Dag 10 - Något jag längtar efter.
Dag 11 - Fem saker jag inte klarar mig utan en dag.
Dag 12 - Min favorit film.
Dag 13 - Min favoritglass.
Dag 14 - En bild på mig själv som är tagen av någon annan.
Dag 15 - En låt som får mig att gråta.

Kommentarer
Postat av: Hanna Sandberg

ÄNTLIGEN. Plus att jag tänker göra de där 15 dagarna jag också ;) hihi

2011-08-08 @ 13:50:00
URL: http://hannnasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0