dag 1 - en bild på mig + 10 fakta om mig

10 fakta (de blev lite svårare haha)-

1. Jag är blond och kan ibland vara ganska dum, men jag är faktiskt ganska klok. Ärligt alltså haha.

2
. Jag kan göra i stort sett vad som helst som kan vara sjukt tråkigt, bara jag gör det med en person jag vill umgås med.

3
. Något jag älskar är fart. Det kan vara att åka ring efter en båt, galoppera riktigt fort på en skogsväg eller helt enkelt bara åka bil.

4
. Jag kan hålla på med en kille väldigt väldigt länge. Jag har stort tålamod när de gäller sånt o har inte bråttom alls. Haha.

5
. Trots att jag äter som en häst, så blir jag inte riktigt fet. Vilket jag borde bli med tanke på min matmängd haha.

5
. Jag har väldigt svårt för att spara pengar, så fort jag får lite pengar så svir de till i plånkisen och vips så har jag inhandlat kläder eller något annat väldiiigt viktigt!

6
. Mat är något jag tycker grymt mycket om, älskar gourmetmat!

7
. Jag är väldigt väldigt social. Nästan aldrig blyg, vilket inte alltid är så bra.

8
. Jag säger alltid vad jag tycker och ibland kan det bli väldigt fel. Det senaste halvåret har jag faktiskt förändrats och börjat tänka innan jag pratar.

9
. Jag uppskattar min familj och mina vänner väldigt mycket. Ibland känner jag dock att jag borde berätta det lite oftare.

10
. För lite mer än ett år sen så förlorade jag min allra bästa vän. En häst som hade varit sjuk väldigt länge och som jag verkligen kämpat för. Jag var med honom in i det allra sista. Det var en stor sorg, och än idag har jag inte kommit över det. En dag vill jag tatuera in något som ett minne för honom.


här har vi en ganska ny bild på mig


Kommentarer
Postat av: räbäkka

du är så söt alice! Saknar dig! kommer ju inte se dig studsandes i korridoren i höst :((((

2011-08-08 @ 23:35:19
URL: http://bleeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0