vila i frid hjärtat, jag saknar dig

Godmorgon på er! Snart ä de helga, sköööönt! Idag blir de skolan sen ska jag nog rida. Red igår, å herregud vilken underbar häst jag har! Red i paddocken o han skötte sig perfekt. Han som inte brukar gå av gårdsplan själv gick runt på ridbanan och tyckte att det var kul! Höll typ bara på i tio minuter för jag ville sluta när det gick bra :) 

Idag är det 2 år sen Texas fick sin hovbensfraktur. Tiden går så himla fort, tänk om man kunde spola tillbaka den. Att åka till stallet o ta in hästarna, då skulle det aldrig hänt, då hade han förhoppningsvis levt idag och varit frisk. Men samtidigt kanske det fanns en mening med att det blev som det blev? 

Skulle göra allt för att få se honom en sista gång, att se att han har det bra, att han inte har ont.

saknar dig så det gör ont, hoppas att vi ses snart, älskade hjärtat ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0