110408

Nejmen gokväll på er! Idag har jag gjort typ asmycket, men ändå typ inget, alltså nått mitt emellan kanske. 

Började kvart i tio imorse, hade ett prov sen två timmars håltimme. Passade på o sola och köpa en present till mammi som fyller på söndag. Sen hade vi matte och efter de SO, gick igenom provet. Fick iallafall godkänt så jag är nöjd. 

Pappa kom och hämta mig så åkte vi till farmor och Esko som varit på Gran Canaria. Ååhh, vill också iväg! Men stackars mig som får vänta ända till september. Sen tog jag och babybaby en promenad på en timma. Sjukt skönt. 

Just ja, jag och Emelie var med i NA idag. Länken hittar ni HÄR.

Tagit en dusch och städat lite, ikväll vet jag inte vad som händer, de får vi se. Hörs imorgon eller något. poss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0