lucky me

Hellu alla gosisar! Idag är de tredje april, jag är trött, det regnar ute (vilket är bra iofs) och jag MÅSTE plugga. Tänkte kolla igenom so'n och no'n lite snabbt, sen tänker jag åka till stallet!! Ska kratta lite i hagen hade jag tänkt, får se om jag gör de eller inte. Halv fem ska jag och wicher träna horsemanship för Pia, första gången jag är med så ska bli riktigt kul o spännande. ;)

Igår blev det inte aaalls som jag tänkte. Åkte lite bil med pontus, sebben, jocke å rebecca istället! Treeevligt. Somna runt tre inatt o vakna runt 8-9 imorse, shit va duktig! Nu ska lillebror ha datorn, hörs senare. hadet♥

hemsk bild, men vafan! ge mig sommmmmmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0