190411

Hej på er! Jag har haft en underbar helg som tillbringats med dom allra bästa och just därför har jag inte  haft tid till att blogga. 

Fredag 15/4 - Skolan, åkte hem och tog hand om lille Wicher. Hannis kom och senare kom även Tildis. Vi fixade oss och sen drog vi till knuthöjda där de va lite folk. Vi blev hämtade tidigt och åkte runt lite med trevligt folk och sen skjutsade dom hem oss. Jag och tjejerna fixade lite käk sen somna vi gott!

Lördag 16/4 - Vaknade ganska tidigt och åt frukost, tildis åkte iväg på fotbollsmatch och dom vann, GRATTIS! Jag och Hanni åkte till hällefors o drog en pizza sen köpte vi glass och satt o stekte i solen. Gick hem till henne och hämta grejer sen åkte vi hem till mig igen, matildur kom och vi fixade oss till max, shirre va snygga vi var! haha. Satt hemma till typ 10-11. Maarit och Rikard va här så när deras skjuts kom så fick vi åka med, shyrre! Kom till statoil där de va lite folk och sen åkte vi runt lite med pontus, rebecca och sebben och sen skjutsa dom hem osss. Vi satt o prata en stund sen somna vi direkt!

Söndag 17/4 Vaknade tidigt och åt frukost, hoppa lite studsmatta och städade. Tog med mig tjejerna till stallet och tränade horsemanship för Pia. Wicher va lite nonchalant och ville inte riktigt göra som vi ville men han va duktig iallafall!

Åkte hem till mig och sen åkte matildur hem. Jag och hanni stekte lite på studsmattan och sen kom GullCarola och hämtade oss. Vi gick ner till samhället o köpte godis för att stilla vårat sockerbegär. Gick till LBC o höll Jockis sällskap när han tvättade lastbilar. Fick skjuts hem till hanni, vi fixade oss och sen drog vi till statoil där vi träffade Anton och Anthon. Nått pucko kom på att vi skulle ut till kaffesumpen så vi fick skjuts (NÄRA-DÖDEN-UPPLEVELSE) dit ut och där hände, mycket? Vägrade åka i samma bil tillbaka så ringde till J så han, emil och sebben kom o hämta oss tackolov. Släppte av hanni, anton och anthon vid statoil och jag fick åka lite med pojkarna sen skjutsa dom hem oss till hanna runt elva o så somna vi runt 12. Muppar som vi är vaknade vi mitt i natten och ''svarade'' på sms = bara massa tok.

Måndag 18/4 Vaknade hos Hanni. Vi stekte lite i solen och sen åkte vi ner och satte oss vid skolan med en varsin glass, underbart. Väntade på sebben och jocke som tog typ 50 år på sig sen åkte vi runt lite med dom och emil. Åkte hem runt tre och red med Ida. Guud så härligt det var, galopperade riktigt långt vilket jag inte gjort på säkert tre år eller nått. UNDERBART! Hem och plockade iordning lite i rummet, tog ett bad och sen somna jag som en stock! 

Idag tisdag 19/4 Vaknade imorse av att solen lös in genom fönstret, what a feeling!! Städade alla garderober,dammade alla hyllor och skåp, vädrade sängkläderna och dammsög. Amagad vad duktig! Tog även en promenad med Vega. Åkte till hällefors för att få massage, E tyckte att det inte var nån idé eftersom min förkylning kan bli ännu värre så jag bokade om tiden. Gick till min Sessa och idag har vi varit både ute o gått och cyklat, duktiga! Sover här inatt och imorgon blir det till Karlskoga med henne å mammi!
Natti gott folk♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0