110410, grattis mamma och moster!

Tjenare mannen! I fredag  blev de inte alls som jag tänkt. Runt halv tio ringde två muppar o tvinga iväg mig till hällefors på party''. Va ganska drygt men bättre än å sitta hemma. Va inte alls på partaj humör så var hemma redan vid tolv men somna inte förens runt två.

Igår va jag uppe ganska tidigt, åkte till stallet och fixade där. Sen kom pappsen på att vi skulle åka till örebro. Sprang (bokstavligt talat) igenom ikea och fick med mig en hylla och tre korgar. Gick in på Marieberg och åt på Bellini, å sen åkte vi hem. Pappa va helt chockad över att jag inte ville springa i nå affärer haha. Va helt proppat med folk överallt så jag orkade verkligen inte. Åkte tillbaka till stallet när jag kom hem och longerade en busig Wicher.

Åkte iväg till Hanni och sov där. Vi cyklade en sväng sen gjorde vi iordning grönsaksstavar, chips och dipp och kollade på Rosa Pantern 2. Somnade tidigt och vaknade tidigt imorse. Tog en promenad/jogging tur på 70 minuter och sen åkte vi hem till mig och mamma som fyller år idag! Åkte till stallet och sen kom det lite släkt o åt tårta och så, mums. Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Ska kolla vidare på stockholm-båstad sen bb. 

take care!

mys i piecen, tihi
 
sneakpeak, bättre bilder kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0