until you love me

Hej på er! Idag har det inte hänt mycket alls. Har haft en riktig jävla skitdag i skolan. Fyfan vad trött jag har varit! Somnade en sväng på b-språket, va faktiskt riktigt skönt. Mamma och jag var till fstad efter skolan för att göra en synkoll som jag måste ha godkänt till traktorkortet. Har inte varit i stallet alls idag, känns konstigt o saknar Wicherbebis. Anna S har lånat honom idag för att jag inte orkade rida, hoppas att det gick bra! Nu ska jag plocka lite i rummet, kanske plugga lite o sen blir det bb!

Hade en mysig natt med en goding föresten, fast han blev inte jätteglad när jag väckte honom sju imorse.. hoho. take care och natti

får duga med gamla bilder nu när jag inte har nån ''normal'' dator
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0