det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå

hejhejhejhejhej.

livet leker, jag städar och jag är trött. sjukligt vacker kombination!
min blogg är föresten sjuuukt dryg utan bilder osv. fy på teknik, fy på datorer som går sönder. Har runt 700 bilder på kameran som vill in på bloggen :( buuuhu.

hamnade ännu en kväll hos jockis igår! inte alls mycket folk, men trevligt ändå, hoho. två frusna, övertrötta flickor va hemma runt halv tre, pratade lite om kvälla och somnade runt tre. sov grymt skönt och vaknade tidigt imorse. hanni åkte hem och jag har städat och ska nog äta snart. tänker fan sova en stund om jag ska orka med dagen. klockan fem så ska jag och wicher rida årets första susanne åberg lektion. är väldigt taggad! ska bli roligt o köra igång igen, även om han inte är i så bra kondition :)

tänkte bara berätta också att jag är så himla lycklig, har nog aldrig mått så här bra. livet leker verkligen och jag har världens bästa människor omkring mig, ni är värda allt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0