12 APRIL 2011

Hellu sötisar. Blogg.se funkade inte igår så blev inget inlägg.. Va iallafall sjukt hurtig igår! Först skolan, va riktigt stekväder ute, underbart att äntligen kunna befinna sig nån annanstans än i korridorerna på rasterna..;) Slutade runt tre o då blev det hem, cyklade till stallet och red en sväng med Ida. Cyklade hem i 180 km/h, snabbfixning sen iväg till världens bästa vän. Vi tog en joggingtur på 60 minuter, va riktigt skönt. Hem och hämtade cyklarna o drog ner till Ica för o köpa glass, haha nyttigt. Vi satte oss vid skolan och pratade en stund sen cyklade vi hem. Hittade Patric efter vägen så stannade o pratade med honom en stund, de va längesen typ! 

Imorse åkte jag till skolan som vanligt, kom hem för några timmar sen. Har tagit en promenad på 40 minuter och nu ska jag hoppa in i duschen för sen ska jag till hällefors o sova hos mitt ♥. Take care! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0