08.05

..är klockan, och jag är vaken! Sjukt trött iochförsig men de är ju saksamma. Igår så va vi som sagt i Örebro, fick lite grejer med mig hem också. Ett vitt maglinne, BH och trosor, rakgel och balsam blev de. Hittade en askalas klänning på H&M som jag vill ha på skolavslutningeeeeen.. Men får se om den är kvar senare eller om jag hittar en annan, den va asfin iallafall.

Idag då? Känns som jag har tusen grejer o göra men så är de inte haha.. Ska försöka rida eller gå en promenad med Wicher och plocka lite + dammsuga mitt rum. I eftermiddag ska jag och mammi åka upp till hällefors för o se om det går o byta batteri i min andra dator.. Sen ikväll ska jag på konfirmandsträff med gudstjänst, kulkulkul. (Märk ironin) och ikväll får vi se om jag drar iväg på partaj med brudarna.

Föresten så har min dator krascht TOTALT. Eller liksom sladden har blivit helt glapp så de går inte o rädda den + att hålet där sladden ska in har typ smält (?) igen så när man försöker  stoppa i sladden så ryker de ur hålet? HAHA. Har liksom alla mina bilder sen typ 4-5 år tillbaka. Har dessutom haft min systemkamera i 3 år, så har ju blivit en hel del. Tror att jag minst har runt 5000 bilder på den stackars datorn, har fått över de mesta på usb minnen men finns fan MASSOR kvar. Haha, va så arg igår så jag tjöt som en unge.

Alltså kommer det inte bli några bilder nu förens jag fått en annan dator. (Använder mig av lilla bloggdatorn nu och de får knappt plats nå bilder)
Nej ska tvätta ansiktet så jag slipper se ut som ett spöke hela dan sen blir de frukost! PEACE på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0