grrrrrrrrr

Jag kan tala om att jag lagt ner bloggvärlden HELT.

Slutat kolla bloglovin, sen länge tillbaka. Finns väl ett par tusen inlägg där nu..
Slutat blogga själv halvt om halvt.
Läser aldrig dom stora bloggarna, som Kissies, Gaybloggen, Paow, BB, Hugo Rosas, Kenzas osv.
Läser aldrig heller skvallerbloggar. Så har noll koll på vad som händer.
Dom enda bloggarna jag läser är dom närmstas och dom jag är nyfiken på.

& gissa vad? Jag älskar att inte vara fast i bloggträsket längre, de är ju förfan helt underaaaaaaaaaaart!

Rondominlägg, pussssssssssss

Kommentarer
Postat av: rebeccus

Sammma här! ska nog ta åå kolla in bloglovin snart haha :D

2010-09-16 @ 20:35:54
URL: http://reebeccaa.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0