kul liv

Äger ett par vita string: hm, yao. eller ne. rosa/vita
Har mer än 5 bh:ar: yes
Älskar killar som har magrutor: mer mys utan magrutor:$
Har haft trekant:  nej
Har färgat håret : ofc!
Går inte ut utan smink: Oftast inte ;)
Har någon gång spelat klädpoker: haha ne ;) poker är svårt.
Har haft sex på en offentlig toalett: hahah nee
Strulat med en tjej:  yeah, pekka!
Strippat inför en folksamling: nej ;)
Tittat på en porrfilm: haha jag har inte kollat, men kollat asså haha. när anadra pers har kollat ;)
Du studerar ofta din kropp i spegeln: haha nee ;)
Älskar att shoppa underkläder: yeah
Du har någon gång föreställt dig själv ha sex med Brad Pitt: haha han är ful.
Du har hånglat med över 15 killar på en kväll: nej!
Du älskar att prata om sex och killar: haha mnja ;p
Har dåligt självförtroende: ibland, men oftast inte ;) hihi
Älskar att få uppmärksamhet: ja! love it
Romantiska filmer är det bästa man kan se: nja ;)
Du har solat solarium: självklart :
Du har haft sex med mer än 10 olika killar: nope
Du bär alltid läppglans: ja faktiskt
Du är nöjd med dina bröst: jag kan inte få nåra andra så?
Du har provat droger: nej!


Kommentarer
Postat av: rebecka

du & jag mitt barn, du & jag ! hihihihihi , <333

2010-03-29 @ 23:02:19
URL: http://rebeckahautanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0