kärleken är en snöskoter som kör i full fart över tundran och sedan plötsligt välter, och drar med en person under sig. på natten kommer isvesslor.

Ännu mer förvirrad dag idag. ganska mjuk lektioner iaf. förstod ngt IAF haha. va aldrig med på idrotten pga min nacke. men de är Bättre nu iaf:) Har varit i stallet, mamma hade fixat de män jag va iaf ute o gick en sväng med älsklingen, sprang lite också. bäst kondition har jag, host. nu tänkte jag plugga, män Datorn är i vägen HRM haha.

plus Att jag sitter o tänker Alldeles för mycket. ååh: (tack till alla mina fina tjejer i klassen som alltid finns o bryr sig om, och mest till Sanna, s Hanna, Emelie & mamma. Ni är bäst ♥


jag vet Att allt kommer Ändra sig, om jag fick Somna bredvid dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0