det händer att folk snubblar över sanningen, men de flesta reser sig upp igen och skyndar vidare som om inget hade hänt

Dagen har varit rätt okej. Blandade känslor hela dagen... Sprang runt o prata med alla och var huuuur glad som helst (konstigt liksom.... hihi) o andra stunden visste jag inte vart jag skulle ta vägen. Va hos Elisabeth o fick massage efetr skolan, gött. Men jag har ont som fan i nacken (hade de innan, men de blev värre.) O nu kan jag knappt röra huvet. Fan.

sova snart. puss o godnatt



Hjärtat rusar, pulsen slår
Du ser på mig där du står
Tankarna far runt omkring
Ingen av oss gör nånting
Måste det va' så svårt
Kanske är också du
Rädd för att falla hårt
Men det får räcka nu

Kom kom kom
Medan som-som-sommaren ännu hänger sig kvar
Medan natten ännu är ljum
Och vår längtan lockar och drar
Kom kom kom
Det finns dom dom dom som ser chansen glida förbi
Ta min hand så gör vi allt det som dom låter bli

Kom med mig, kom
Kom med mig, kom

Allt man skjuter upp till sen
Vem vet när vi ses igen
För hösten knappar in
Det går så väldigt fort
Så lägg din hand i min
Så vi får nånting gjort

Kom kom kom
Medan som-som-sommaren ännu hänger sig kvar
Medan natten ännu är ljum
Och vår längtan lockar och drar
Kom kom kom
Det finns dom dom dom som ser chansen glida förbi
Ta min hand så gör vi allt det som dom låter bli

Kom med mig, kom

Kom kom kom
Medan som-som-sommaren ännu hänger sig kvar
Medan natten ännu är ljum
Och vår längtan lockar och drar
Kom kom kom
Det finns dom dom dom som ser chansen glida förbi
Ta min hand så gör vi allt det som dom låter bli

Kom kom kom
Det finns dom dom dom som ser chansen glida förbi
(Chansen glida förbi)
Ta min hand så gör vi allt det som dom låter bli
Ta min hand så gör vi allt det som dom låter bli
Kom med mig, kom

Kommentarer
Postat av: sanna pohlmann

älskar dig ! <3333

2010-03-29 @ 22:22:00
URL: http://sannnniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0