monday, thuesday, wednesday

Måndag: Första dagen på 'jobbet. Hem och chilla och sov som en stock.

Tisdag: 'Jobb. Hem, Jenny kom på lite tjejsnack. Min nya säng fick vi hem, så jääääääääääävla sköN!!!!, fixade lite i mitt rum o så :)

Onsdag: 'Jobb. Åkte hem med Ida, bytte om ö åkte iväg till udden, red lucifer, grymt jobbigt men jättehärligt o vara på hästryggen igen, finns ingen bättre känsla. Hem o bytte om å åkte o bada med Patric, till hällefors o sen hem o nu sitter jag här. Tänkte kolla igenom bl, sen blire o ta de lugnt, antagligen. O sova som fasen för imorn är jag ledig eftersom Louise kommer. Ajaj då kommer ögona va blöta!

Nej nu ska jag göra nånting annat. Vi hörs imorgon eller nånting! PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0