Grymt gammalt inlägg

titta vad jag hittade från gamla bloggen, http://tookaann.blogspot.com

usch på allt. vet inte vad jag vill längre. vet inte vart jag har dig. när jag tror att jag har glömt dig, när jag bara vill skita i dig, då kommer frågorna.. ''hur går det med blablabla'' osvosv. ingen, ingen kommer nånsin förstå hur jag känner. jag gillar dig så sjukt mkt. de är fan läskigt. jag säger så mkt, tror så mkt. men de här är fan sant. försöker glömma, försöker förtränga att jag aldrig tkte om dig. ser jag nått som påminner om dig så vill jag tänka att du bara är den där kompisen. vilket jag inte vet om du är. vet inte vad som skulle kunna få mig att glömma dig. du är speciell. vill glömma dig, jag vet att det aldrig kommer bli ett ''vi'', ''du&jag'', ''dom''.. jag vet att det finns så många, mkt bättre. såna som tkr om mig. såna som inte gör saker som får en o tro att den gillar en.. men, jag vill ha dig. your the only sunshine in my life, feels like heaven when you take me in your arms. när jag tror att jag har glömt dig, så kommer allt på samma gång, allt som påminner om dig. tillbaks på ruta ett. vilket suger, ingen, absolut ingen vill va där. allt är så svårt där, inget går som man vill. om inte båda vill samma sak det vill säga.. om man vill ha varandra. så är de inte i de här läget, jag vill ha dig.. du vill inte riktigt samma sak. som ett krossat glas, som man slänger i soptunnan o glömmer bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0