svårt att hålla tillbaka tårarna

http://hannahautanen.blogg.se/2010/july/tillsammans.html

kusin ~ bästavän ~ syster

vad du nu vill kalla det, jag skulle vilja formulera det så iallafall
jag tänker inte sitta och skriva massa grejer om hur mycket jag bryr mig om dig eller hur kopiöst mycket jag älskar dig
förhoppningsvis vet du redan det
istället tänkte jag berätta att jag precis varit på västkusten i 1 vecka. Bara någon dag innan jag åkte sov du här, och det ser alltid lika jävla mycket ut som ett bombnedslag när du varit i mitt rum/garderob.
Haha, du hjälpte mig att packa. Alla fina kläder som du ville ha när jag var borta plockade du in i garderoben.
När jag kom hem, ja jag vet inte vad det såg ut som men jag kan garantera att varenda örhänge som låg utanför lådorna har du varit och nallat på. Det fanns inte många lediga fläckar på golvet där det låg täcken, KLÄDER i Mängder, skor och så vidare.
Det värsta var att jag gillade det, jag gillade att behöva lägga rätt varenda klädtrasa i garderoben efter dig. plocka iordning alla örhängen, smycken, skor.
Men ibland kvittar det hur mycket jag älskar dig, du ska veta att du är den personen som kan få mig så pissförbannad på 2 röda så jag inte tror det själv. Och jag vet att det är ömsesidigt.

Sen finns det tillfällen när du aldrig mer vill veta av mig
när du är som emun mina råd
det sårar mig oftast, sen tänker jag om
och tänker att det är väl såhär det är när man älskar varandra så mycket
det är dom man älskar som mest som man vågar ta ut all ilska på
det är som en kudde, som en dörr
man skriker och slår så mycket att kudden är helt blöt efter allt saliv som kommit med när man gormat
alla sprickor i dörren som blir

det är bara att byta ut

Nu ligger jag i sängen och snyftar till Brolle – Tillsammans som Alice lagt till i en lista på min spotify som heter TILL HANNA FRÅN ALICE



happyface ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0