back on track again!

Nu ska jag ta tag i det här bloggandet igen! Har gått lite uppochner, mycket om Texas å så nu, men de är min blogg, skriver vad jag vill! :) Måste verkligen ha en ny design/header. Hjälp, nån? Behöver inte alls vara avancerat, kan tom va en gratisdesign haha.. Den jag har nu funkar verkligen inte! Är de nån som är frivillig till hjälp så hör av dig! Får en länkning som tack, även om de kanske inte hjälper så mycket hahah så är de ju iaf nåå ;) Min statistik har föresten höjts hur mycket som helst, inte för att det är något jag strävar efter så är det ju väldigt kul hursomhelst :) Nu ska jag sätta på ett par avsnitt av Sex and the city och ta de lite lugnt!
peace!


haha cp


update: hahahha och nej, mina tuttar är inte kissie, och jag har inte heller sveriges värsta push up, blev nå knäppt när ja låg ner bara. ignorera, helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: rebeccus

jag kan göra fast ja ää inte så duktig påre , menn kan iaf fixa enkel bakgrund och header :)

2010-07-08 @ 22:55:54
URL: http://bleeckis.blogg.se/
Postat av: emma t

om du vill ha en enkel men rätt snygg gratisdesign så finns de massor på blogghjalp.se, tescho.se och bloggdesign.nu. säg till om du behöver hjälp för ja kan fixa't :) <3

2010-07-08 @ 23:00:50
URL: http://emmtornkvist.blogg.se/
Postat av: Fredrik

HAHA hade inte lagt märke till att något skulle vara konstigt med dina tuttar om du inte skrivit om dem xD

2010-07-08 @ 23:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0