är världens tillräckligt stor för mig?

Haha, är jag dum i huvet eller som bloggar mitt i natten o bara har ovettiga saker o skriva om?

Jag har blivit så grymt mörkrädd igen. De gick över ett tag men de kom tillbaka idag. Somna för nåra timmar sen i soffan å tven stängde av sig. Nu när jag vakna så våga jag inte ens gå fram och sätta på den? Till slut efter blod, svett och tårar så våga jag mig fram till skiten och då tänkte jag att jag lika gärna kunde gå till mitt rum o lägga mig.

Förutom att jag håller på o fixa i mitt rum och de låg grejer över exakt hela sängen och tven inte funka, så gick de skitbra. Och så hamnade jag här. Någon förvånad? Nehe nej okej.

Hur som helst så ska jag sluta söla nu och ladda in lite bilder eller något annat intressant, allt för o hålla mig vaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0