220710

Jag städar och städar och städar i mitt rum. Ingenting händer! De är grejer o papper o kläder o möbler överallt. Jag vet inte vart jag ska göra av allt skit även om jag slängt mycket. Håller ju desutom på o ''gör om'' i mitt rum så de får väl inte ligga kvär länge ifall jag lägger de nånstans. Iofs är de bara en hylla o spegel som ska upp men jag kommer ju ändra mig efter ett par dag, så bäst å låta grejera va kvar på golvet.

Nej, tack  för onödig information säger vi då! Och kan berätta att de blev ändrat med Emelie, så nu har jag inte en aning om vad jag ska göra. Ska äl bort till stallet så småningom, och sen ikväll ska vi ha  genomgång för småbarna till ridlägret :)

Nej, städa nu kanske? hö-hö. Peaceilipeacepeace

Tog en snygg bild på mig själv igår....

Kommentarer
Postat av: rebeccus

alice, jag vill äta upp dig! du ser såå go ut! :D<3

2010-07-22 @ 16:53:45
URL: http://www.reebeccaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0