Sanna, bästa vän ♥

Jag vet inte hur det började. Någonstans i skolan kanske? På nätet?

Jag kände redan första gången jag pratade med dig att du var speciell. Du lyssnade och förstod precis. Du var inte som alla andra som sa ''Okej jag förstår och finns om du vill prata''. Du förstod verkligen allt!

Vi började prata mer och mer och hälsade tillochmed på varandra (haha) i skolan och började prata mer irl. Vi pratade verkligen om allt och jag litade på dig till 110 %!

Sen dess har det bara gått framåt...

Idag litar jag ännu mer på dig än vad jag gjorde då, du stöttar mig, och jag dig. Är du ledsen så är jag ledsen, är du arg så är jag arg, är du glad så är jag glad. Har aldrig i hela mitt liv haft en sån bra kompis som du. Jag kommer aldrig släppa dig. Vet inte vad jag skulle ta mig till om jag förlorade dig. Jag säger inte sånt här ofta, men du är världens världens världens bästa.

Jag älskar dig, min bästa vän.♥


Kommentarer
Postat av: sanna pohlmann

alice, jag får tårar ju! fyfan du är så himla underbar, finner inga ord! JAG ÄLSKAR DIG BÄSTA ! <3

2010-01-15 @ 22:17:13
URL: http://sannnniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0