Its meee!

Har fått en del nya läsare , som inte vet ett skit om mig. Så här har ni lite information! :)

Alice är mitt namn, tookaann är mitt alias på de flesta sidor, förutom på bilddagboken där jag heter aliceylitaloo.

Jag bor i en liten by som heter Hällefors som ligger utanför Örebro. Går i sjuan på Klockarhagsskolan där jag har flera bra kompisar. På fritiden spelar jag innebandy tillsammans med ett par tjejer i Silvergruvans damlag.

Jag har även två egna ponnysar som jag och min mamma sköter tillsammans. Den ena är en d-ponny som heter Texas som fick en hovbensfraktur i April 09, som nu är läkt. Under tiden mellan April och December så har han haft en rad olika sjukdomar. Den andra är en B-ponny som heter Mirac och är min gamla tävlingsponny, men som nu har gått i ''pension''.

Jag är även väldigt intresserad av foto. Jag har en Nikon D40 som jag fotar de flesta bilder med. I bloggen skriver jag om min hästar, mina vänner, kärlek, känslor, tankar. Allt man kan tänka sig.

Har du några frågor? Skicka ett mejl till [email protected] eller lämna en kommentar ! 

Meee :)


Texas


Sofia, sötnos!


Sanna, bästa vän!


Flicklaget


Mirac


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0