hiss&diss yeaH!

  
HISS
#1 H&M's supersöta, blommiga vårkjol. Vet att man ser den överallt på alla bloggar. Men gud så fin den är! Ska lätt beställa den senare när jag får pengar (y)

#2 BikBoks vårkollektion. Ni förstår inte hur glad jag blev när jag va i örebro och det var urplockat överallt, så kommer man in på Bikbok och dom har fullt med fina vårkläder i söta pastellfärger! 
                                         
#3 Min ''Bad hair day'' mössa! Den är sjukt skön, o så snygg!



DISS
#1 Denna kyla. Vi fryser faktiskt röva av oss.. Vad hände med växthuseffekten den där skiten det tjatades så mycket om?


#2 Detta jullov. Alltså, visst det har varit okej. Men gissa tråkigt jag har haft? Knappt gjort nå annat än o varit i stallet typ? Suttit hemma o drygat bort flera veckor av mitt liv! NEJ SKÄRPNING TILL SPORTLOVET VILL JAG LOVA!

#3 Min kondition. Den är inte så superbra nu... Aja baja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0