hihi

Tack för alla tips!:) Och jag lovar o fixa det, men inte idag haha :)
Har faktiskt lite grejer på g:

  • På sportlovet (v.8) så kommer Texas och Mirac flytta hem till mig, till en hage med massor med snö. Och då åker kameran fram vill jag lova! Kommer såklart fota lite innan med. På onsdag hade jag tänkt också, för då kommer Magnus Bäcklund till stora granen o sjunger på nån gudstjänst.. (Nej, jag är inte kristen.) Han som va med i Fame i melodifestivalen ni vet? Han kommer från hfs iaf :)
  • Har en hiss & diss på gång, den kommer inom kort!
  • Har massa nya låtar jag tycker om! Det kommer ett musiktips under de tre närmsta dagarna:)

Föresten, jag vill ha designhjälp också. Börjar tröttna på min.. Någon frivillig?

Och rebecca, tookaann. två o:n, två a:n, två n ;) Nu ska jag till stallet! puss /alice


Kommentarer
Postat av: sanna pohlmann

svar: du är snyggare älsklingen min :)<3

2010-01-09 @ 14:16:16
URL: http://sannnniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0