. . .

Du kom till mig, inte tvärtom.
Absolut inte tvärtom. Skulle aldrig tänka tanken, då.

Du har förändrat mitt liv totalt. Du har gjort så mycket bra, men också förstört en hel del. Jag som upp till dig, samtidigt som du såg upp till mig, jag vet det. Det märktes, jag var den syntes, jag sa vad jag tyckte till folk, jag var den som blev minst omtyckt av oss två. Alla tyckte om dig, folk var till och med på mig för att komma i kontakt med dig.
 Även om vi sa allt till varandra och lovade saker så höll du dom inte. Du sårade, rakt in i mitt hjärta. Det tog så mycket kraft att försöka glömma dig dom gångerna, att jag inte hade nån kraft kvar när jag hade glömt dig. Du fick en ny chans, du tog ingenting på allvar, och gjorde det igen. Igen och igen och igen. Även om jag var en av de bästa för dig så dög jag bara när ingen annan kunde, eller så dög jag inte alls.
Nu hoppas jag att vi ska kunna börja om, ta allt från början. Jag vill kunna bygga upp ett nytt förtroende för dig, och veta att jag kan lita på dig.
För jag älskar dig.

Nu kommer jag till dig, ber dig på mina bara knän, kom tillbaka.


Kommentarer
Postat av: sanna pohlmann

sjukt fint skrivet. <3

2010-01-04 @ 01:32:10
URL: http://sannnniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0